• Djelatnici u svom poslu traže zadovoljstvo i priliku za razvoj.
  • Pozitivni motivatori su višestruko efikasniji od sankcija.
  • Ukoliko se djelatnicima iskaže poštovanje povećat će svoju kreativnost.
  • Kreativniji i zadovoljniji djelatnici grade pozitivan pristup prema klijentu i vode ispunjenju klijentovih očekivanja.
  • Šesterostruko je skuplje privući novog kupca i prodati mu svoj proizvod, nego li prodati proizvod već postojećem kupcu
  • Tipični nezadovoljni kupac će o svome nezadovoljstvu izvijestiti 8-10 poznanika (plus mogućnost širenja informacija putem interneta).
  • Tvrtke mogu povećati svoje profite i do 85%, povećavši svoje godišnje zadržavanje kupaca za 5%.
  • Izgledi prodaje novom kupcu su oko 15%, dok su izgledi prodaje postojećem kupcu 50%.
  • 70% tvrtkinih kupaca koji su nezadovoljni uslugom će ponovo poslovati s tvrtkom ukoliko se brzo riješi problem nezadovoljstva oko usluge.
  • Za prodaju dodatnog proizvoda postojeći kupci su najveći potencijal.
  • Istraživanje koje je provela Heraklea, specijalizirana agencija za tajnu kupnju, pokazuje da je u posljednje dvije godine samo 10 posto prodavača ponudilo kupcima dodatni/akcijski/alternativni proizvod. Djelatnici u svom poslu traže zadovoljstvo i priliku za razvoj, a edukacije i treninzi su jedan od načina putem kojeg to mogu najjednostavnije postići.

Trening za stvaranje svijesti ili odgovornosti u kratkom roku donosi ispunjavanje zadatka, a u dugom bolju kvalitetu posla i života.

Odgovori