- Djelatnici u svom poslu traže zadovoljstvo i priliku za razvoj.
- Pozitivni motivatori su višestruko efikasniji od sankcija.
- Ukoliko se djelatnicima iskaže poštovanje povećat će svoju kreativnost.
- Kreativniji i zadovoljniji djelatnici grade pozitivan pristup prema klijentu i vode ispunjenju klijentovih očekivanja.
- Šesterostruko je skuplje privući novog kupca i prodati mu svoj proizvod, nego li prodati proizvod već postojećem kupcu
- Tipični nezadovoljni kupac će o svome nezadovoljstvu izvijestiti 8-10 poznanika (plus mogućnost širenja informacija putem interneta).
- Tvrtke mogu povećati svoje profite i do 85%, povećavši svoje godišnje zadržavanje kupaca za 5%.
- Izgledi prodaje novom kupcu su oko 15%, dok su izgledi prodaje postojećem kupcu 50%.
- 70% tvrtkinih kupaca koji su nezadovoljni uslugom će ponovo poslovati s tvrtkom ukoliko se brzo riješi problem nezadovoljstva oko usluge.
- Za prodaju dodatnog proizvoda postojeći kupci su najveći potencijal.
- Istraživanje koje je provela Heraklea, specijalizirana agencija za tajnu kupnju, pokazuje da je u posljednje dvije godine samo 10 posto prodavača ponudilo kupcima dodatni/akcijski/alternativni proizvod. Djelatnici u svom poslu traže zadovoljstvo i priliku za razvoj, a edukacije i treninzi su jedan od načina putem kojeg to mogu najjednostavnije postići.
Trening za stvaranje svijesti ili odgovornosti u kratkom roku donosi ispunjavanje zadatka, a u dugom bolju kvalitetu posla i života.