Uvod
Većini tvrtki koje se bave B2B prodajom klijenti, kupci ili korisnici u pravili ne prilaze sami i automatski kupuju, već je potreban aktivan pristup koji nerijetko obuhvaća kompletan prodajni proces koji započinje analizom potencijalnih klijenata, prvim kontaktima, dok je zaključivanje prodaje samo potvrda dobro obavljenih prethodnih koraka, a nikako ne i kraj procesa.
Postaviti prodajni plan je izazovno, a ostvariti ga još je složenije.
Mnogo se vlasnika, menadžera, voditelja ključnih kupaca (KAM-ova), prodajnih predstavnika i „komercijalista“ svakodnevno hvata ukoštac s ostvarenjem prodaje. Prodaja je danas, više nego ikad, jedno od najzahtjevnijih zanimanja. Sama riječ prodaja zvuči daleko jednostavnije od onog što zapravo obuhvaća.
Učinkovitoj organizaciji prodaje danas mnoge uspješne tvrtke pristupaju vrlo sustavno i uz maksimalno poštovanje, jer nema više vremena, prostora i rezerve u prodaji se ponašati drukčije.
Odnosi s klijentima ključ su uspjeha današnjih tvrtki. Customer Relation Management, Client Management i Customer Service u fokusu su modernih tvrtki. To je iznimno važan izvor konkurentske prednosti i element razlikovanja od konkurencije. Radi se o integriranoj strategiji u koju su uključeni svi odjeli tvrtke i koja nam omogućava dugoročno savjetodavno partnerstvo s klijentima.
Kako nam prodajne aplikacije mogu biti od koristi i što je to prodajni kompas?
Prodajni kompas je aplikacija tj. „alat“ koji vam omogućava jednostavni pregled prodajnog potencijala pojedinog prodajnog teritorija te planirane prodajne aktivnosti na pojedinom prodajnom teritoriju kako bi lakše upravljali prodajom i prodajnim planovima. U jednoj prodajnoj aplikaciji objedinjava CRM, prodajni pipeline, segmentaciju kupaca prema veličini ili potencijalu te usporedbu prodaje u odnosu na planiranu i neku referentnu (npr. prošlogodišnju).
Više o prodajnoj aplikaciji Prodajni kompas možete saznati – ovdje
Prednosti za korisnike
- lakše planiranje prodajnih ciljeva po kupcima i teritorijima
- praćenje prodaje u odnosu na planove
- poduzimanje odgovarajućih korektivnih akcija u slučaju odstupanja od prodajnih planova
- svi kontakti i informacije o klijentima ostaju tvrtki u slučaju odlaska trgovačkih predstavnika
- uvid u projiciranu prodaju u odnosu na plan i koliko je realna
- procjena potencijala prodaje u odnosu na zadane prodajne ciljeve
Način provedbe
Za Vas možemo:
- samostalno odraditi sve aktivnosti implementacije projekta „Pametno upravljanje prodajom“
ili - pružiti savjetovanje i konzultacije koordinatorima unutar tvrtke prilikom implementacije sustava upravljanja prodajom
Rado ćemo Vam pružiti više informacija. Obratite nam se s povjerenjem.
Obratite nam se s povjerenjem
Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.