Uvod
Tržište danas karakterizira turbulentnost, veliki broj novih proizvoda i usluga konkurencije, prebrze promjene i primjena sve novije i naprednije tehnologije što sve pred „prodavače“ stavlja izazov. Prodaja je jedno od najtežih zanimanja. Kvalitetan prodavač je kompetentan, fleksibilan, istovremeno empatičan i usmjeren cilju, radi u različitim uvjetima rada, spreman na učestala putovanja, a k tome je i samomotiviran. Klijenti su sve zahtjevniji, njihovu lojalnost je sve teže zadržati, traži se viši oblik usluge, oduševljenje i dodana vrijednost.
Kako bi tvrtka u očima klijenata bila maksimalno profesionalna, a uz to ostvarila zadane prodajne planove i ciljeve treninzi i edukacije pridonose sposobnosti zaposlenika da osvijeste važnost usavršavanja koje im pomaže u stjecanju osnovnih i naprednih prodajnih vještina koje im omogućavaju pristup kojim klijentu pokazuje interes, želju za pružanjem vrhunske usluge, siguran prodajni nastup što tvrtki otvara put prema dugoročnoj suradnji.
Nazivi tema
- Osnovne prodajne vještine
- Napredne prodajne vještine
- Učinkovita telefonska prodaja
- Strateška prodaja
- Osobna prodaja
- Pametno upravljanje prodajom
- Unapređenje prodaje
- Vođenje i razvoj uspješnih prodajnih timova
- Učinkovito rješavanje reklamacija
- Rad s teškim kupcima
Cijena
Ovisi o trajanju edukacije, broju sudionika, mjestu održavanja i dogovara se individualno s Naručiteljem.
Način izvođenja i trajanje
- Način izvođenja i trajanje svih edukacija može se individualno dogovarati s Naručiteljem poštujući potrebe posla, mogućnost sudjelovanja, broj sudionika i dr.
- Trajanje je moguće od nekoliko školskih sati pa do nekoliko dana za jednu temu, ovisno o predznanju, potrebama grupe i dr.
- Edukacije se mogu kreirati kao individualne, za nekoliko sudionika, za grupu sudionika kao i za cijelu tvrtku.
Obratite nam se s povjerenjem
Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.