Uvod

Tržište danas karakterizira turbulentnost, veliki broj novih proizvoda i usluga konkurencije, prebrze promjene i primjena sve novije i naprednije tehnologije što sve pred „prodavače“ stavlja izazov. Prodaja je jedno od najtežih zanimanja. Kvalitetan prodavač je kompetentan, fleksibilan, istovremeno empatičan i usmjeren cilju, radi u različitim uvjetima rada, spreman na učestala putovanja, a k tome je i samomotiviran. Klijenti su sve zahtjevniji, njihovu lojalnost je sve teže zadržati, traži se viši oblik usluge, oduševljenje i dodana vrijednost.

Kako bi tvrtka u očima klijenata bila maksimalno profesionalna, a uz to ostvarila zadane prodajne planove i ciljeve treninzi i edukacije pridonose sposobnosti zaposlenika da osvijeste važnost usavršavanja koje im pomaže u stjecanju osnovnih i naprednih prodajnih vještina koje im omogućavaju pristup kojim klijentu pokazuje interes, želju za pružanjem vrhunske usluge, siguran prodajni nastup što tvrtki otvara put prema dugoročnoj suradnji.

Nazivi tema

  • Osnovne prodajne vještine
  • Napredne prodajne vještine
  • Učinkovita telefonska prodaja
  • Strateška prodaja
  • Osobna prodaja
  • Pametno upravljanje prodajom
  • Unapređenje prodaje
  • Vođenje i razvoj uspješnih prodajnih timova
  • Učinkovito rješavanje reklamacija
  • Rad s teškim kupcima

Cijena

Ovisi o trajanju edukacije, broju sudionika, mjestu održavanja i dogovara se individualno s Naručiteljem.

Način izvođenja i trajanje

  • Način izvođenja i trajanje svih edukacija može se individualno dogovarati s Naručiteljem poštujući potrebe posla, mogućnost sudjelovanja, broj sudionika i dr.
  • Trajanje je moguće od nekoliko školskih sati pa do nekoliko dana za jednu temu, ovisno o predznanju, potrebama grupe i dr.
  • Edukacije se mogu kreirati kao individualne, za nekoliko sudionika, za grupu sudionika kao i za cijelu tvrtku.

Više informacija…

Obratite nam se s povjerenjem

Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.