Uvod
Komunikacijski sustav možemo usporediti s poslovnim „krvotokom”. Zdravi interni sustav komunikacije osigurava dobro djelovanje svih odjela, kvalitetnu razmjenu informacija, otvoreno, samopouzdano i afirmativno davanje i traženje povratne informacije, veće zadovoljstvo zaposlenika što sve utječe na radni učinak. Izvrsne tvrtke uspoređivano prema rezultatima, ali i istraživanju zadovoljstva zaposlenika karakterizira upravo učinkovita, otvorena komunikacija između menadžera i zaposlenika, ali u oba smjera, kao i između svih zaposlenika međusobno.
Nazivi tema
- Suvremene komunikacijske vještine
- Asertivna komunikacija
- Učinkovita telefonska komunikacija
- Učinkovita e-mail komunikacija
- Standardi poslovne komunikacije
Cijena
Ovisi o trajanju edukacije, broju sudionika, mjestu održavanja i dogovara se individualno s Naručiteljem.
Način izvođenja i trajanje
- Način izvođenja i trajanje svih edukacija može se individualno dogovarati s Naručiteljem poštujući potrebe posla, mogućnost sudjelovanja, broj sudionika i dr.
- Trajanje je moguće od nekoliko školskih sati pa do nekoliko dana za jednu temu, ovisno o predznanju, potrebama grupe i dr.
- Edukacije se mogu kreirati kao individualne, za nekoliko sudionika, za grupu sudionika kao i za cijelu tvrtku.
Obratite nam se s povjerenjem
Rado ćemo Vam pružiti više informacija ili poslati ponudu.